Ana içeriğe atla

Kaan 1 Yaşında ve Bizim Doğum Günü Hazırlıklarımız :)

       
  Bugun tam bir sene oluyor bebegim, kucagima ilk aldigim kokunu icime cektigim ilk gunden beri. Oysa onceside var sana olan aşkımın hikayesinin.
Seni ilk gorusum, varligini ilk hissedisim , kalp ritminin kulagima melodi gibi gelisinin...Hamileligim her anne adayi gibi benim de zordu.Hatta bu bir tik daha oteydi. Hergunumuzu seni kucagimiza alacagimiz gunu hayal ederek sabirla ve korkuyla gecirdik.
         Ben seni aldim sanki cenneti kucakladim. Kokun megerse sabun kokusuymus, ellerin pamuk cuvaliymis, gozlerin okyanusmus... sen baskaymissin meger . Sayende annelik gibi muazzam bir duyguyu yasiyorum. Sayende "Anne olunca anlarsin." Lar kalkti hayatimdan.Ben de anliyorum artik. Anneliğin ne kadar zor oldugunu.kisiligini ne kadar degistirebileceginin bir insanin. Sen bana dogum gunu hediyemdin tanridan gelen.

   



    Dolu dolu 1 yilimiz gecti annecim. Ilklerinle dolu basarilarinla dolu. Sen hep farkliydin diger bebeklerden.hep bir dikkatli hep aktif... senden cok sey istemiyorum bebegim. Hep boyle cana yakin ol. Ileride de vatanini milletini sev,buyuklerine saygiyi kusur etme.kalbinde kine yer verme.durust ol. Insan gibi insan ol bebegim. Kalbin hep boyle temiz kalsin. Cunku gerisinin inan bizim icin hic bir onemi yok.
Bu yasini da eskitip beraber digerinin yanina koyalim oglum. Yeni yasin tum guzellikleri de beraberinde getirsin. Seni cok seviyoruz. Annen&Baban 

Gelelim doğum günü konseptimize :) Herkes prens aslan kaplan denizci vs. gibi temalar seçiyordu. Bebekleri neyi seviyorsa neyi yakıştırıyorsa o konsepti hazırlıyorlar  fakat ben daha farklı birşey olsun istedim ve konsepti Kaan'ın giyeceği kostümün renk ile desenlerine göre yaptırdım.




Anneannemizin emeği çok fazlaydı masada :) Tüm pasta ve börekler ona ait. Harika iş çıkardı açıkçası.Ellerine emeğine sağlık dünyanın en lezzetli yemeklerini yapan hatun :)


Pastamızı Perie's Cookies Antalya ya yaptırdık. Hem tadı güzeldi hem görüntüsü. İtinayla her istediğimizi yerine getirdi. Tüm kaprislerimizi çekti :) Hiç beklemiyordum ama Kaan'ın o günkü kıyafetine uygun bir pasta çıktı :)

Halamız ve eniştemizde bu güzel günde bizi yalnız bırakmadılar :)


Dedemize ve Babaannemize teşekkür ederiz emeklerinden dolayı.











Ayrıca youtube kanalımdan Kaanım için hazırladığım videoyu izleyebilirsiniz

Eveeet Hepsi bu kadar.
Gelelim Doğum Günü Menüsüne :)

Cupcake
Elmalı Kurabiye
Marmelatlı Düğme Kurabiyeler
Çiğ Köfte
Peynirli Börek
Kabak Tatlısı
Zeytinyağlı Biber Dolması
Yaprak Sarma Zeytinyağlı
Limonlu Kurabiye
Susamlı ve Sade Batonsale Kurabiyeler
Baklava
Profetorol
Kıymalı Börek
Patates Salatası
Makarna Salatası
Amerikan Salatası
ve tabiki
PASTA



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diş Buğdayı Hazırlıklarımız ve Parti Hediyeliklerimiz

Geçen hafta salı günü 08.03.2016 da Kaan'ımın üst dişlerininde çıkmasıyla beraber  Diş Buğdayı partisini yaptık. Bir o kadar eğlenceli ve bir o kadar da yorucuydu. Kaanın hasta olması mutluluğumuzu örtüledi .Hediyeliklerim el emeği olsun istediğimden aklımda iki seçenek vardı. Ya Diş sabunu yapacaktım ya da diş kurabiyesi.Diş sabunu konusunda riske girmek istemediğimden bunları sipariş vermek istedim. Sağ alt köşedeki bayan Kaan efendinin Anneannesi oluyor :)Sabunları ise internetten sipariş verdim. Gitti gidiyorda       İDE BEBEK SABUNLARI  

Diş Çıkarma Maceramız (Azı Dişler)

     Kaan 17 aylıkken birinci azılarını çıkarttı. Diş çıkartacağının farkındaydım salya akıtıp ellerini ağzına götürmesinden fakat bu kadar zor olacağını hatta bunların azı dişleri olacağını aklımın ucundan geçirmezdim.      Bir sabah işe gitmek için uyanıp Kaan'ı öperek gitmek istediğimde ateşinin çıktığını farkettim. Öyle böyle değil birden soba gibi yanmaya başlamıştı çocuk. Hemen apartopar kaldırdım uykusundan soydum ılık suya soktum. Aylardan Eylül'dü. Eşim yapma hastalanır sabah sabah çocuk dedi. (Sabahın 4:00 ' ından bahsediyoruz bu arada.) Hiç bir şey olmaz dedim. Kaptığım gibi götürdüm. Duştan sonra bir nebze iyi gibiydi . Hemen ılık sütü içirip alttan fitil saldım çünkü ateş 37,8 lerdeydi .       Gün içerisinde sık sık aradım durumu hakkında bilgi aldım yönlendirme yaptım. Ertesi gün izinli günüme denk geliyordu bol bol ılık suyla devam ettim ve Calpol verdim. Ne çare? Çocuğum sürekli 36,9 -  37,8 arası gidip geliyord...