Bugün düşündüğüm kadar çok zor geçmedi. Sanırım kendimi alıştırdığımdan. Beyin olarak odaklandım bir kere.
Sabah Kahvaltımı saat 11:00 gibi yaptım ve 2 yumurta kırdım yanında 1 domates ve 1 dilim siyah ekmek.
Ara öğünde 2 tane kahve içtim şekersiz nescafe.
Akşamki ara öğünümde 1 büyük salatalık yedim dayanamadım açlığa.
Akşam yemeğinde ise 18:00 bitirmiş olmamın mutluluğu var :)
1 porsiyon kurufasulye bolca roka pul biber ve naneli yoğurt tavuk çorbası .
Yarın tartıda kaç göstereceğimi bilmiyorum. Tartılıp tartılmama konusunda da kararsızım.
Muhtemelen bundan sonra ya salatalık yerim ya da yeşil çay ve kahveyle günü bitiririm.

Yorumlar
Yorum Gönder
Yorumlarınız için teşekkür ederim :)