Dün kahvaltıda sadece domates soğan ve biberli omlet yaptım yanında büyük bir salatalık ve bir dilim kepekli ekmek yedim.
Öğle yemeğini atlayarak yarım saat zumba + pilates ve duble kaldırdıktan sonra ara öğün olarak yarım su bardağı süt + 8 çiğ badem ve 2 kuru kayısı tükettim.
Akşam yemeğinde kavrulmuş ıspanak + kuru fasulye + cacık ve bir dilim ekmekle günü bitirdim. Gece ise sadece bitki çayı içtim.
Bugüne gelecek olursak !!
Kahvaltıda 3 çorba kaşığı yogurda 2 çorba kaşığı yulaf ezmesi + 3 gün kurusu + 5 çiğ badem ekledim.
Ara öğün olarak 5 çiğ badem ve 3 kuru erik
Öğle yemeğinde oğlumdan kalan tabaktaki makarnayı ( biliyorum yememem gerekiyordu fakat artık yemiş bulundum yoksa çöpe gidecekti üzüldüm) yedim.
Akşam ise daha soft geçirdim. 1 tabak kırmızı lahana + 1 kase corba ve 1 kase yoğurt yedim.
Bugün spor yapamadım. Tartıda bakalım 21 günün sonunda ne göstereceğim.

Yorumlar
Yorum Gönder
Yorumlarınız için teşekkür ederim :)