Uzun süredir yazmıyordum sanırım. Son zamanlardır aldı basını gitti kalıcı oje uygulaması. Bir iki kez kendim de yaptırdım kuaförde ancak neden her defasında 50-100 tl vereyımki dedim. İnternetten arastırdım kücük bir set buldum . İçinde base coat ve top coat yok setin. Fiyatı da 129,00 tl. Aslında su black friday indirimini bekleseydim 99.00 tl ye de alabilirdim ama dayanacak gücüm kalmadı. Bir an önce denemeliydim. Ojenin içinde base coat ve top coat oldugu yazıyor güya ancak pek inanmadım. Onsuz da olur zaten ancak atıyorum 9 gün kalıcılıgını koruyacaksa basecoat ile 30 güne cıkıyor bu süre. Tırnaklarım cabuk kırılıyor daha rahat uzasın ve calısan bir kadın olmam sebebi ile daha temiz görünsün istiyorum acıkcası.Set bugün ulastı elime. Uygulama yaparken video cekip youtube kanalıma koymayı unutmayacagım ve tabi ki yorumları mı da sayfamda muhakkak paylasacağım.
Bugun tam bir sene oluyor bebegim, kucagima ilk aldigim kokunu icime cektigim ilk gunden beri. Oysa onceside var sana olan aşkımın hikayesinin. Seni ilk gorusum, varligini ilk hissedisim , kalp ritminin kulagima melodi gibi gelisinin...Hamileligim her anne adayi gibi benim de zordu.Hatta bu bir tik daha oteydi. Hergunumuzu seni kucagimiza alacagimiz gunu hayal ederek sabirla ve korkuyla gecirdik. Ben seni aldim sanki cenneti kucakladim. Kokun megerse sabun kokusuymus, ellerin pamuk cuvaliymis, gozlerin okyanusmus... sen baskaymissin meger . Sayende annelik gibi muazzam bir duyguyu yasiyorum. Sayende "Anne olunca anlarsin." Lar kalkti hayatimdan.Ben de anliyorum artik. Anneliğin ne kadar zor oldugunu.kisiligini ne kadar degistirebileceginin bir insanin. Sen bana dogum gunu hediyemdin tanridan gelen.

Yorumlar
Yorum Gönder
Yorumlarınız için teşekkür ederim :)