Ana içeriğe atla

Emzik ve Biberondan Tamamen Kurtulduk ! - Final !


Heeeyyyy duyduk duymadık demeyin :))))

Sonunda kurtulduk :) Tabii aksi bir durum gelişmezse .

Emzik ve Biberona Bay Bay başlığında Final yazımı yazacağımı bildirmiştim.Sonunda sizlerleyim.

O kadar mutluyum ki nereden başlayacağımı bilemiyorum açıkçası.

Geçen yazımın sonunda belirtmiştim annemde kaldığımızı ve ikinci emzik ve biberonsuz gecemiz olduğunu.

Annem o gece banyoya sokmuş Kaan'ı . Ardından süt vermek istemiş ama Kaan içmemiş. Yatağa götürmüş ve eline klima kumandasını alarak hemen uykuya dalmış. Emzik istememiş bile.

Başta emme demiş sadece yatağa gitmeden. Babam yanına çağırmış. Sırayla konuşma faslını şöyle :)

B- Elindeki ne senin?
K- Minki Minki!
B- Ay dede getirdi oğluma değil mi? Peki ay dede başka ne getirdi sana?
K- Çuf Çuf ( Tren yani)
B- O zaman unut emmeyi !!! Artık emme yok!! Belki hem ay dede başka oyuncaklarda getirir oğluma! Şimdi uyku zamanı doğru yatağa gidiyorsun!!
K- Kafasını sallamış evet şeklinde ve yatağa koşmuş ardından da kumandayla uykuya dalmış. Minkinin'de kuyruğundan tuttuğu gibi sallayıp fırlatmış hehehe :D


O gece eve gidince çok korktum Kaan sütünü içmeden uyuduğu için gece yarısı kalkacak isteyecek ve biberonda yok nasıl oturtup vereceğim sütü diye. Neyse ki sabah 10:30'a kadar uyanmadı.

Ertesi gün uyandığında emme demiş ama ağlamamış sadece demiş ve susmuş.

Tüm gün ağzına bile almamış biberonla emme lafını :)

Bu gece de atlatırsak tamamdır bu iş dedim.


Eve döndük!

Bu arada halası bir tane ince mikadan pipetli bir suluk vermiş. Tabi gün içinde çatlamış .

Babası ise  buna istinaden Toyzz shoptan ve e-bebek'ten Bardak ve Su Matarası aldı.

Su matarası ipli boyuna asılabiliyor. Hem bardağın hem Mataranın üzerinde de  Kaan'ın ilgisini çekecek araba desenleri vs vardı. Hatta bardağın dışı sulu simliydi. Görür görmez aç dedi hemen. Nasıl kullanacağını gösterdim su matarasını. Kaydırma kapaklı olduğu için kapattığında su da dökülmeyecek ve pipet bir o yana bir bu yana kaymıyor. Kullanımı oldukça pratik. Ayrıca işi bittiğinde kapağı kaydırarak kapatacağı için pipet kirlenmeyecekte biberon gibi. İçini de gösterdiği için benimle inatlaşmayacaktı başka bir şey koyduğuma dair. Bazen inanmıyor içini görmek istiyor. Ne içtiğini bilmek istiyor.

O kadar sevdi ki hemen suyunu içti ondan . Hatta bir ara kayın validem boynuna astı da benim diye ortalığı yıktı :))))
Kayın valideme teslim ettim Kaan'ı düğüne gittim arkadaşın. O da korktu ki sanırım "Kaan  uyuyana kadar gelirsiniz herhalde değil mi." dedi. Geliriz diyebildim sadece. Geldiğimizde Kaan uyuyordu ve inanın hiç emme dememiş bile. Çizgi film izlerken uyuyakalmış. Süt içmediği için gece süte kalktı ama ben çok yorgundum kendimi kaldıramadım. Bir kaç kere anne süt diye seslendi tamam getiriyorum oğlum dedim ama kalktım geri yattım çünkü o da yatmıştı.

Sabah kalktığında yine hiç adını almamış ağzına ikisininde :)
Babası kahvaltısını hazırlamış bir güzel yemiş.

Bardağından çayını almış . Mutlu mesut şuan :) Ben zorlu bir aşamayı daha geride bıraktım. Sanırım Kaan artık BÜYÜYOR :)




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Emzik ve Biberona Bay Bay!

Tuvalet eğitimi maceramızdan bahsetmek istemiyorum bile , malum sonuç odaklı olmadı ne yazık ki!! Güya izin almıştım 1 hafta fakat eşimin bitmek bilmeyen aktiviteleri yüzünden başlamadan son buldu. O yüzden o konuyu erteleme kararı aldık.  Kaldı ki pedagogların 2,5 yaşından sonra önermeleri üzerine biri ki ay daha ertelemeye karar verdim. Zaten bahane arıyordum.  Dedim ya önceki konularımda Kaan sürekli hastalanıyor diye. Pfapa sendromu olabilir mi diye. Tahminlerim üzerine 20 gün sonra yine rahatsızlandı. Bu sefer enfeksiyon değil ama bademciklerinde kızarıklık ve iştahsızlıkla başladı. Ateş çok yapmadı. Ama yinede ateş düşürücü verdim arada. Bir de bu sabah iburamin cold vereyim dedim. Nitekim doktor bey de sordu elinde var mı yazayım mı 5 gün kullan diye. "Verdim bu sabah." dedim "Süper , 5 gün kullan." dedi. Yanında bir de burun spreyi verdi. Burundan genzine olan sağ kısımda ödem varmış sökülsün diye. 3 gün kullanacakmışız. Hani internetten araştırayım ded

BİR KLIP VARMIŞ DAHA GÜZELİ YOKMUŞ!

Bebeğinizle paylaşacağınız unutulmaz anlara bir yenisini daha eklemek istemez misiniz? Yalnızca ikinize özel bir video hazırlayıp tüm sevdiklerinizle paylaşacağınız harika bir video. Ben ekledim ve sizlerle paylaştım. Haydi anneler sıra sizde :) www.primabebekleri.com adresine girip hazırlayabilirsiniz. Video mailinize gelecek fakat bu biraz zaman alabilir . Muhtemelen yoğunluktan dolayı bu şekilde.  Ayrıca socialmomm 'ın sizlere güzel de bir süprizi var. İstanbulda gerçekleşecek olan İBS Dünyanın en büyük Anne-Bebek-Çocuk Fuarına  davetiye hediye ediyor. Ben katılamayacağım belki ama sizlerle yine de paylaşmak istedim. Ayrıca  IBS Fuarının  etkinlik programı ile ilgili kendi sitelerine göz atabilir online bilet alabilirsiniz. Teşekkür ederim prima :) Teşekkür ederim socialmomm  :)

Hoş Geldin Üzüm Tanesi !

 Evet yanlış duymadınız ! Hamileyim ! An itibari ile 7+0 :) 8. ci haftaya girmiş bulunuyoruz. Çok endişelerim var , korkuyorum, Korona geçirdiğim dönem hamile kaldım, Korona ilaçları aferin ler antibiyotikler ... bir dünya ilaç tükettim o dönem, hatta karantina sonrası toplantıya katıldım alkol aldım , onun öncesi saç boyadım vs. gerci doktoruma sorduğumda bırakın adet gününü yumurtlama gününden itibaren ilk üc hafta yaptıklarının bebeğe zararı yok korkma dedi. Olsaydı vücut kabul etmez bir şekilde sonlanırdı dedi. Uzun uzadıya belirtileri vs yazmayacağım sizlere,endişelerim korkularım var. Umarım herşey yolunda gider ! Kan sulandırıcı iğnelerime de basladım, bi yandan coraspin , folik asit alıyorum e tabi ufak lekelenmeler sebebi ile progestanda. İşte en kötüsüde o progestan. Sabah aksam 200 lük verdi :( Sersem gibi yapıyor beni, Sanırım artık daha sık gireceğim buralara... Ve artık burası sadece kaansmom olmayacak.  :)