Ana içeriğe atla

Rutin Cilt Bakımım - Estee Lauder ve La Roche Posay

Yeni yazımla karşınızdayım :) Bu sefer bebeklerden değil de daha çok anneden yani kendimden bahsedeceğim.

Artık deneyimlerimi, denediklerimi , kullanmayı düşündüklerimi, spor , kozmetik, sağlık , giyim vs ne olursa olsun sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.

Son zamanlarda yüzümdeki gözeneklerde büyüme söz konusuydu. Bunu sadece ben değil çevremden herkes fark etmişti. Hava kirliliği , sigara , vs gibi pek çok etmen var açıkçası cildimizi bozabilecek. Zaten uzun süredir yaşımın 25 'i aşmasıyla beraber yavaş yavaş rutin bakımıma daha profesyonel ürünlerle devam etmeliyim diye düşünüyordum.

Yengemin tavsiyesiyle öncelikle La Roche Posay Lipikar Shower Jeli temin ettim.  Zaten ürünü ilk onda görmüş ve denemiştim.

Kokusu mükemmel. Temizlemesi harika. Cildim oldukça hassas ve hiç bir şekilde kızarıklık , yanma vs hissetmemiştim. Bazı ürünler var cildimde yanma yapar ardından da isilik dökmeye başlar gibi alerjik tepki verir bende. Bu konuda oldukça şanssız kategorideyim fakat gerçekten bu konuda sınıftan geçti.Ayrıca bu ürünün üzerinde görmüş olduğunuz üzere aile boyu ibaresi mevcut. Yani küçücük bebeğinizi (saçını bile ) yıkayabiliyorsunuz. Göz yakmıyor. Hatta tüm vücut temizliğini yapabilirsiniz kendiniz de dahil. Doğrusunu söylemek gerekirse Kaan'da henüz denemedim. Eşim ortak oldu ama :))) Şişeyi yarıladık bile .

Gözeneklerim için ise önce bir kaç marka buldum fakat temin edemedim öyle ki kendi sitelerinde bile yoktu bu ürün. Kaldırmışlar. Daha sonra daha profesyonel bir markaya neden yönelmiyorum ki dedim. Gerçi annem zamanında "Yönelme senin cildin hassas!" dememe rağmen yöneldi ve cildi kıp kırmızı oldu.

Sonunda kararı Estee Lauder'den yana karar verdim. Tabii al gözenek kremini sür değil bu işler. Önce bir shower gel ile yüzünüzü iyice yıkamanız ardından tonikle silmeniz gerekiyor. Neyse ki elimde bitmemiş vichy nin toniği vardı. Sitesinde kendime uygun ürünü bulmuştum ama yorumların kimi iyi iken kimi oldukça vasattı. Misal 10 dk sonra etkisi geçiyor diyen var. Yüzünü yıkadıktan sonra etkisi geçiyor diyen var. Neyse bu bir risk . Denemeden göremeyiz dedim ve aldım.

Seçtiğim ürün ise İdealist serisinden Pore Minimizing Skin Refinisher . Ürün oldukça pahalı gerçekten. Zaten bu Estee Lauder'in her ürünü oldukça pahalı.

Kısaca açıklamak gerekirse;  Çizgi ve kırışıklık gibi cilt yüzeyindeki kusurların görünürlüğünü azaltarak, cildi pürüzsüzleştirmeye destek olur.






Eee . şimdi bunu almakla iş bitiyor mu sanıyorsunuz? Yok bitmiyor. Bir de nemlendirici gerekiyormuş fayda etmesi için. Neyse onuda trendyol.com dan buldum. Yine aynı markanın. Daha indirimdeymiş Trendyol'da. Ama bir de ne göreyim sepete ekledim hediye seçeneği çıktı. Dört beş adet yaklaşık hediye seçeneği sundu ve ben tabi ki hepsini ekledim sepete :)
Aralarında makyaj çantası , güneş kremi, numune kremler, ruj veeeeeeeee nemlendirici :))) hemde uzun süre gidecek kadar.Hepside neredeyse büyük boy. Almama gerek kalmadı kısaca nemlendiriciyi. 80 liralık nemlendiriciyi bedavaya getirdim :) Salatalık özlerinden yapılmış muhteşem kokulu nemlendirici. Gerçekten ipeksi bir cilt yapıyor. Sabah kalktığımda cildim bebek gibi oluyor.



Hızımı alamadım bir de göz kremi bakayım kırışıklıklara kaz ayaklarına karşı dedim ve bana uygun bir krem buldum. Estee Lauder - Advanced Night Repair Eye. Krem minicik geldiğinde gördüm ki böyle minik bir şey beklemiyordum. Bu bana yeter mi ki diye düşündüm . Ama 3 ay oldu hala bitmedi inanın. Küçücük bir şey alıyorsunuz içinden. İğne topuzu kadar derler ya. Bütün göz çevrenize yetiyor. Onu da Trendyol'dan aldım daha ucuza geldi kendi sitesine göre.





Gelelim sonuca :)) 

Shower Gel'den memnunum. Gözenek sıkılaştırıcıdan ilk on günde sonuç aldım. Herkes farketti gözeneklerimin sıkılaştığını hatta annemde almayı düşündü. Şuan kullanıma ara verdim. Bitmedi hala duruyor. Bir pompa alıyorum bir yanağım için yetiyor bile. Ardından nemlendiricimi sürüyorum. Sabah akşam düzenli yaptım bu arada. Şuan arada yapıyorum . Ama gerçekten gözeneklerim sıkılaştı. Öyle 10 dakika geçince etkisini kaybetme gibi bir durum söz konusu değil. Biterse tekrar alacağım!!

Göz kremi için pek aynı şeyi diyemeyeceğim açıkçası. Gülünce hala kaz ayaklarım çıkıyor ya da bu normal :))) Tekrar alır mıyım? Sanmıyorum :)))

Ya siz ne kullanıyorsunuz rutin cilt bakımınızda??




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Emzik ve Biberona Bay Bay!

Tuvalet eğitimi maceramızdan bahsetmek istemiyorum bile , malum sonuç odaklı olmadı ne yazık ki!! Güya izin almıştım 1 hafta fakat eşimin bitmek bilmeyen aktiviteleri yüzünden başlamadan son buldu. O yüzden o konuyu erteleme kararı aldık.  Kaldı ki pedagogların 2,5 yaşından sonra önermeleri üzerine biri ki ay daha ertelemeye karar verdim. Zaten bahane arıyordum.  Dedim ya önceki konularımda Kaan sürekli hastalanıyor diye. Pfapa sendromu olabilir mi diye. Tahminlerim üzerine 20 gün sonra yine rahatsızlandı. Bu sefer enfeksiyon değil ama bademciklerinde kızarıklık ve iştahsızlıkla başladı. Ateş çok yapmadı. Ama yinede ateş düşürücü verdim arada. Bir de bu sabah iburamin cold vereyim dedim. Nitekim doktor bey de sordu elinde var mı yazayım mı 5 gün kullan diye. "Verdim bu sabah." dedim "Süper , 5 gün kullan." dedi. Yanında bir de burun spreyi verdi. Burundan genzine olan sağ kısımda ödem varmış sökülsün diye. 3 gün kullanacakmışız. Hani internetten araştırayım ded

BİR KLIP VARMIŞ DAHA GÜZELİ YOKMUŞ!

Bebeğinizle paylaşacağınız unutulmaz anlara bir yenisini daha eklemek istemez misiniz? Yalnızca ikinize özel bir video hazırlayıp tüm sevdiklerinizle paylaşacağınız harika bir video. Ben ekledim ve sizlerle paylaştım. Haydi anneler sıra sizde :) www.primabebekleri.com adresine girip hazırlayabilirsiniz. Video mailinize gelecek fakat bu biraz zaman alabilir . Muhtemelen yoğunluktan dolayı bu şekilde.  Ayrıca socialmomm 'ın sizlere güzel de bir süprizi var. İstanbulda gerçekleşecek olan İBS Dünyanın en büyük Anne-Bebek-Çocuk Fuarına  davetiye hediye ediyor. Ben katılamayacağım belki ama sizlerle yine de paylaşmak istedim. Ayrıca  IBS Fuarının  etkinlik programı ile ilgili kendi sitelerine göz atabilir online bilet alabilirsiniz. Teşekkür ederim prima :) Teşekkür ederim socialmomm  :)

Hoş Geldin Üzüm Tanesi !

 Evet yanlış duymadınız ! Hamileyim ! An itibari ile 7+0 :) 8. ci haftaya girmiş bulunuyoruz. Çok endişelerim var , korkuyorum, Korona geçirdiğim dönem hamile kaldım, Korona ilaçları aferin ler antibiyotikler ... bir dünya ilaç tükettim o dönem, hatta karantina sonrası toplantıya katıldım alkol aldım , onun öncesi saç boyadım vs. gerci doktoruma sorduğumda bırakın adet gününü yumurtlama gününden itibaren ilk üc hafta yaptıklarının bebeğe zararı yok korkma dedi. Olsaydı vücut kabul etmez bir şekilde sonlanırdı dedi. Uzun uzadıya belirtileri vs yazmayacağım sizlere,endişelerim korkularım var. Umarım herşey yolunda gider ! Kan sulandırıcı iğnelerime de basladım, bi yandan coraspin , folik asit alıyorum e tabi ufak lekelenmeler sebebi ile progestanda. İşte en kötüsüde o progestan. Sabah aksam 200 lük verdi :( Sersem gibi yapıyor beni, Sanırım artık daha sık gireceğim buralara... Ve artık burası sadece kaansmom olmayacak.  :)