Ana içeriğe atla

Kalıcı Oje Uygulaması


 Uzun süredir yazmıyordum sanırım. Son zamanlardır aldı basını gitti kalıcı oje uygulaması. Bir iki kez kendim de yaptırdım kuaförde ancak neden her defasında 50-100 tl vereyımki dedim. İnternetten arastırdım kücük bir set buldum . İçinde base coat ve top coat yok setin. Fiyatı da 129,00 tl. Aslında su black friday indirimini bekleseydim 99.00 tl ye de alabilirdim ama dayanacak gücüm kalmadı. Bir an önce denemeliydim. Ojenin içinde base coat ve top coat oldugu yazıyor güya ancak pek inanmadım. Onsuz da olur zaten ancak atıyorum 9 gün kalıcılıgını koruyacaksa basecoat ile 30 güne cıkıyor bu süre. Tırnaklarım cabuk kırılıyor daha rahat uzasın ve calısan bir kadın olmam sebebi ile daha temiz görünsün istiyorum acıkcası.Set bugün ulastı elime. Uygulama yaparken video cekip youtube kanalıma koymayı unutmayacagım ve tabi ki yorumları mı da sayfamda muhakkak paylasacağım.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Emzik ve Biberona Bay Bay!

Tuvalet eğitimi maceramızdan bahsetmek istemiyorum bile , malum sonuç odaklı olmadı ne yazık ki!! Güya izin almıştım 1 hafta fakat eşimin bitmek bilmeyen aktiviteleri yüzünden başlamadan son buldu. O yüzden o konuyu erteleme kararı aldık.  Kaldı ki pedagogların 2,5 yaşından sonra önermeleri üzerine biri ki ay daha ertelemeye karar verdim. Zaten bahane arıyordum.  Dedim ya önceki konularımda Kaan sürekli hastalanıyor diye. Pfapa sendromu olabilir mi diye. Tahminlerim üzerine 20 gün sonra yine rahatsızlandı. Bu sefer enfeksiyon değil ama bademciklerinde kızarıklık ve iştahsızlıkla başladı. Ateş çok yapmadı. Ama yinede ateş düşürücü verdim arada. Bir de bu sabah iburamin cold vereyim dedim. Nitekim doktor bey de sordu elinde var mı yazayım mı 5 gün kullan diye. "Verdim bu sabah." dedim "Süper , 5 gün kullan." dedi. Yanında bir de burun spreyi verdi. Burundan genzine olan sağ kısımda ödem varmış sökülsün diye. 3 gün kullanacakmışız. Hani internetten araştırayım ded

BİR KLIP VARMIŞ DAHA GÜZELİ YOKMUŞ!

Bebeğinizle paylaşacağınız unutulmaz anlara bir yenisini daha eklemek istemez misiniz? Yalnızca ikinize özel bir video hazırlayıp tüm sevdiklerinizle paylaşacağınız harika bir video. Ben ekledim ve sizlerle paylaştım. Haydi anneler sıra sizde :) www.primabebekleri.com adresine girip hazırlayabilirsiniz. Video mailinize gelecek fakat bu biraz zaman alabilir . Muhtemelen yoğunluktan dolayı bu şekilde.  Ayrıca socialmomm 'ın sizlere güzel de bir süprizi var. İstanbulda gerçekleşecek olan İBS Dünyanın en büyük Anne-Bebek-Çocuk Fuarına  davetiye hediye ediyor. Ben katılamayacağım belki ama sizlerle yine de paylaşmak istedim. Ayrıca  IBS Fuarının  etkinlik programı ile ilgili kendi sitelerine göz atabilir online bilet alabilirsiniz. Teşekkür ederim prima :) Teşekkür ederim socialmomm  :)

Hoş Geldin Üzüm Tanesi !

 Evet yanlış duymadınız ! Hamileyim ! An itibari ile 7+0 :) 8. ci haftaya girmiş bulunuyoruz. Çok endişelerim var , korkuyorum, Korona geçirdiğim dönem hamile kaldım, Korona ilaçları aferin ler antibiyotikler ... bir dünya ilaç tükettim o dönem, hatta karantina sonrası toplantıya katıldım alkol aldım , onun öncesi saç boyadım vs. gerci doktoruma sorduğumda bırakın adet gününü yumurtlama gününden itibaren ilk üc hafta yaptıklarının bebeğe zararı yok korkma dedi. Olsaydı vücut kabul etmez bir şekilde sonlanırdı dedi. Uzun uzadıya belirtileri vs yazmayacağım sizlere,endişelerim korkularım var. Umarım herşey yolunda gider ! Kan sulandırıcı iğnelerime de basladım, bi yandan coraspin , folik asit alıyorum e tabi ufak lekelenmeler sebebi ile progestanda. İşte en kötüsüde o progestan. Sabah aksam 200 lük verdi :( Sersem gibi yapıyor beni, Sanırım artık daha sık gireceğim buralara... Ve artık burası sadece kaansmom olmayacak.  :)